Slovenský horolezecký spolok JAMES
vysoké tatry  český horolezecký svaz  klub slovenských turistov  singingrock rama   
grivel
sirjoseph
  shs james    komisie    podujatia    james slovakia    horolezec    horoškola    infocentrum    rozličné    eshop    diskusia    kontakt    dotazníky    chaty    mapa stránky  
 index  Správa Vysokých Tatier  Erasmus  Metodické materiály  Meteo  IFSC  UIAA Pondelok 22.04.2019   english version
 Stanovisko Antona Paceka
06.04.2019 09:00 | 2532x | komentár: 49x
  

V posledných dňoch sa objavili na webových stránkach i sociálnych sieťach informácie o mojej osobe v súvislosti s finančnými záväzkami voči rôznym veriteľom. Nebudem v tomto momente reagovať na šíriteľov a živiteľov informácií a nebudem komentovať ani ich motiváciu. Koniec koncov, všetky tieto informácie sú verejne prístupné každému užívateľovi internetu. Krátkym textom však chcem informovať o skutočnom stave vecí, aby sa nešírili zbytočne dezinformácie.

Áno, podnikal som ako fyzická osoba Anton Pacek – PAMAsport od roku 1990. Od roku 1996 som začal so zastupovaním zahraničných značiek ako dovozca a distribútor na Slovensku ako fyzická osoba a od roku 1999 aj v Českej republike cez s.r.o.. Celé podnikanie a obchod so športovým tovarom rástol do solídnych rozmerov, až do doby, keď sa na našom území prejavila ekonomická kríza v roku 2008. V nasledovných mesiacoch a rokoch sa zákonite prejavil sprievodný jav ekonomickej krízy obzvlášť pri dovozcoch, distribútoroch a agentoch a to tzv. druhotná platobná neschopnosť. Ekonómovia, či ľudia, ktorí s podobným problémom majú skúsenosť, vedia, že proti tomuto neduhu (najmä v čase ekonomickej krízy) sa prakticky nedá bojovať a napriek maximálnej snahe sa mi nepodarilo udržať sa na trhu. Mojim jediným možným riešením tohto stavu bolo to, že začiatkom roka 2018 som požiadal o oddĺženie cez Centrum právnej pomoci v Žiline. Konečným dôsledkom celého procesu je, že dňa 31. 12. 2018 bol zverejnený v Obchodnom vestníku 249/2018 „Oznam o zrušení konkurzu z dôvodu, že konkurzná podstata nepokryje náklady konkurzu.“ 

Praktický dôsledok tohto dokumentu znamená, že dňom 1. 1. 2019 som úplne oddĺžený a v tomto momente nedlhujem nič ani inštitúciám, ani fyzickým či právnickým osobám.

Teraz niečo k samotnému výkonu práce pre Slovenský horolezecký spolok JAMES. Moja práca pre spolok začala dňa 1.2.2018, keď ma VV SHS JAMES na základe výberového konania stanovil na pozíciu sekretára. Po úvodných mesiacoch, keď som sa s prácou oboznamoval a postupne poznával bližšie prostredie spolku, sa podarilo aj vďaka mojej práci nasledovné:

1. Nárast príjmu finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu zo sumy 36 614 eur spolu (30 699 eur pre horolezectvo a 5 915 eur pre športové lezenie) na sumu 78 361 eur (43 286 eur pre horolezectvo a 35 075 eur pre športové lezenie). To je nárast na viac ako dvojnásobok a podarilo sa ho dosiahnuť dôkladným štúdiom vzorca na pridelenie finančných prostriedkov pre uznané športy a aplikáciou zistených informácií.

2. Naplnenie základnej databázy Informačného systému športu.

3. Aktivizácia Komisie športového lezenia a jej smerovanie k čo najlepšiemu fungovaniu (viď článok v časopise Horolezec č.1/2019, str. 74 a 75).

4. Štart vzdelávania odborníkov v športe podľa Zákona o športe z roku 2015 pre uznaný šport „športové lezenie“ a to
    a. Príprava formy a metodiky vzdelávania v spolupráci s Metodickou komisiou.
    b. Získanie finančných prostriedkov pre vzdelávanie odborníkov v spolupráci so Slovenským olympijskym a športovým výborom vo výške 30 000 USD s možnosťou čerpania do 31. 12. 2020.
    c. Reálne vzdelávanie odborníkov v športe v spolupráci s Českým horolezeckým zväzom v odbornostiach s tým, že v tomto momente je vyškolených
          i. Sedem rozhodcov 2. a 3. kvalifikačného stupňa
          ii. Dvanásť staviteľov ciest 1., 2. a 3. kvalifikačného stupňa
          iii. Osemnásť trénerov 1. a 2. kvalifikačného stupňa (9 z nich zatiaľ len v špeciálnej časti vzdelávania).

5. Rozšírenie práce oblastných rád a jednotlivých klubov najmä s ohľadom na rozšírenie členov z radov detí a mládeže. (K tomuto urobím krátku poznámku: k 31.3.2019 už evidujeme viac detí do 15 rokov ako za celý minulý rok a počet členskej základne z radov detí do 15 rokov, respektíve mládeže do 18 rokov ku koncu roka 2019 odhadujem na 1,7 až 2 násobok oproti koncu roka 2018).

6. Skvalitnenie manažérskej práce sekretariátu na rôznych frontoch.

7. Zodpovedná práca s financiami v rámci poverenia od predsedu spolku.

Dňa 30. 3. 2019 som bol Valným zhromaždením Slovenského horolezeckého spolku JAMES zvolený za jeho predsedu a to, myslím, najmä s ohľadom k prístupu k práci pre spolok do tejto doby a ďalej vzhľadom k mojim víziám rozvoja SHS JAMES. Čaká nás Intenzívna práca. Nielen mňa, ale aj vynovený Výkonný výbor, predsedov a členov všetkých komisií, predstaviteľov oblastných rád a nás všetkých vlastne. Ďakujem, že si k tomu vzájomne doprajeme kľud a taktiež, že si vzájomne budeme priať všetko dobré, pre prospech spolku, pre prospech nás všetkých.

Anton Pacek




KOMENTÁR K ČLÁNKU

Stanovisko Antona Paceka [ 5. 4. 2019 14:22:47] - reagovať
V posledných dňoch sa objavili na webových stránkach i sociálnych sieťach informácie o mojej osobe v súvislosti s finančnými záväzkami voči rôznym veriteľom. Nebudem v tomto momente reagovať na šíriteľov a živiteľov informácií a nebudem komentovať ani ich motiváciu. Koniec koncov, všetky tieto informácie sú verejne prístupné každému užívateľovi internetu. Krátkym textom však chcem informovať o skutočnom stave vecí, aby sa nešírili zbytočne dezinformácie.
  • Stanovisko Antona Paceka [suseda Magda 18. 4. 2019 16:22:12] - reagovať
    voláky cenzor tu úraduje, lebo mám dojem že je vymazaná moja domnienka že nový náčelník je ten správny, lebo aspom šesky leze. Ale teraz ma pochybnosti premohli, tak leze či neleze?

  • Stanovisko Antona Paceka [xxx 16. 4. 2019 8:25:05] - reagovať
    Ale sa tu vyrojilo bezchybných mudrlantov..., ak by dakto nevedel čo je druhotná platobná neschopnosť, nech si naštuduje, napr. aj tu:

    https://hnonline.sk/expert/520549-druhotna-platobna-neschopnost-co-to-vlastne-je-a-kedy-vam-hrozi

    A ak tu ideme niekoho odsudzovat za to ze nezvladal platit zavazky pricom ani jemu neboli uhradzane, tak dakujem pekne za taku moralku.
    Dam iny priklad:

    Dialnica D1 na Turci - zhotovitel vahostav - zmrd Siroky zinkasoval peniazky, nevyplatil subdodavky, resp. tie dostali len 10-15% z faktur, pritom z tych faktur museli odviest 20% dph, ale podla vasej zvratenej logiky boli ti okradnuti chudaci moralne hovada, lebo mali dlhy a dobre im tak, ze ti co mali zovnosti poprichadzali aj o strechu nad hlavou vsak...

    Moralisti...

    Pripadne moralisti ktori vedia viac o pripade p. Paceka, tak nech daju presne info, preco by mal byt odsudzovany, nie len vseobecne tlachy.

    PS pre velkych nespokojencov: Požiadajte o zvolanie mimoriadneho valneho zhromazdenia a predsedu demokraticky mozete odvolat, co vam brani? Ci len tarat po internetoch? Hrdinovia :D

    • Stanovisko Antona Paceka [Milan 17. 4. 2019 20:50:49] - reagovať
      ver tomu ze ten pacek pojde za chvilu prec aj sam. a ver tomu ze to zhromazdenie za chvilu zvolane bude, uz sa pripravuje.

      cele toto je jedna absolutna hamba. jeho zvolenie ani nebolo legalene, lebo tak zasadnu vec sme nevedeli pred volbou. keby to bolo zname nikto mu neda hlas okrem teba.

      Milan

      • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 17. 4. 2019 22:35:09] - reagovať
        Ja si myslim, ze hanba je, ze sa toto neudialo uz davnejsie. JAMES mohol byt niekde uplne inde.

      • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 17. 4. 2019 22:33:28] - reagovať
        Preco by mal Pacek odist sam? A co sa na zhromazdeni bude diat? Bude sa hlasovat o tom, ci Pacek ci Koller? A potom ak bude mat Koller viac hlasov (o com velmi pochybujem), tak bude znovu predsedom proti svojej voli? No to ma podrz.

    • Stanovisko Antona Paceka [Marian PO 16. 4. 2019 10:43:45] - reagovať
      tak tak... kto je bez hriechu nech prvý hodí kameň...a druhu ruku nech si da na srdce...

  • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 9. 4. 2019 11:51:32] - reagovať
    Pacek odstup ak sa nechces vyhnut trestnemu stihaniu za kratenie veritelov. Ved ty si sa v priamom prenose priznal ze robis v Jamese od 1.2.2018. A tvoj konkurz sa skoncil 1.1.2019 pre nedostatok majetku. Prosim a ty si robil v jamese zadarmo? Vie o tom spravca konkurzu... nuz opytame sa... ODSTUP

    • Stanovisko Antona Paceka [Marian PO 11. 4. 2019 11:53:39] - reagovať
      Ved su to len prachy...a to nikto z Vas neodrbal štat, ktory odrbava nás už od plienok?

      • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 11. 4. 2019 19:55:56] - reagovať
        tebe pride prirodzene odrbavat? na institucionalnej urovni?

      • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 11. 4. 2019 14:13:24] - reagovať
        To nie je len stat. Su to veritelia ktorych zoznam nie je verejny. A odrbavat sa nema. Nech si ide odrbavat ale inde nie v Jamese.

        • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 12. 4. 2019 15:26:42] - reagovať
          Keď vidím akého podvodníka mame v prezidentskom paláci ani ma toto neprekvapuje. Kam táto spoločnosť speje...

  • Stanovisko Antona Paceka [Miro 8. 4. 2019 17:10:00] - reagovať
    Dozije sa IAMES storocnice? Teraz uz asi nie...
    A Anton ak nechapes kritiku celeho procesu tvojho zvolenia, fakt nie si na spravnom mieste.
    S dlhom 11 litrov do socialky ti ma niekto uverit, ze dokazes vies nejaky spolok co i len o pocte 3 ludi?
    Inak to sa ako vobec da nazbierat taka dlzna suma, ked si podnikal sam ako fyzicka osoba?
    Nie, IAMES sa strocnice uz bohuzial nedozije a ak ano, tak v likividacii.

    Hanba a velka skoda, Igorovi velka vdaka ze jeho obetavost po cele tie roky.

    • Stanovisko Antona Paceka [Antiblavak 14. 4. 2019 9:37:59] - reagovať
      Konečne začal spolok fungovať! Podpora mladých pretekárov, zlepšenie kvality pretekov, podpora klubov, medzinárodná spolupráca. Ešte máme, čo doháňať. Už ma nebavilo pozerať, ako si chodia tí istí ľudia po víletikoch niekoľko rokov. Som zvedavý, či aj Kopold vrátil spreneverené peniaze. Viacerí výškari vedia, že neplatiť faktúry je tu bežné a práve na to doplácajú super ľudia. Skôr neverím ľuďom ako Krištoffy, ktorý neprelezie žiadnu klasiku, len niečo, na konci sveta a ešte sa hrabe aj do politiky.

      • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 16. 4. 2019 23:55:24] - reagovať
        No ty si kus vola. Kristoffy je seriozny chalan, akych nie je vela na SK. Hrabe sa do politiky... aby vybavil zopar veci pre JAMES napriklad. A chodi tam, kde sa mu chce a kde vidi vyzvy - a chodi tam za vlastne. Neviem na koho presne narazas s tymi vyletikmi, ale myslim, ze tych spolkovych akcii vela nebolo a tym padom si vsetci hradili vyjazdy zo svojho, pripadne co si zohnali. A na spolkovych akciach myslim mal preplatene len veduci - co bol vzdy Koller myslim.... Inak s prvou vetou uplne suhlasim.

      • Stanovisko Antona Paceka [vilo 15. 4. 2019 16:29:51] - reagovať
        si Ty ale úplne mimo...

      • Stanovisko Antona Paceka [MatoS 14. 4. 2019 13:42:02] - reagovať
        tak miesto Kristoffyho hybaj ty, mozno si aj Staflovku uz dal aspon AF..

    • Stanovisko Antona Paceka [Anonymne 8. 4. 2019 18:33:35] - reagovať
      To nie je len 11 litrov na socialku ale skoro 6 litrov dlhu Danovemu uradu!

  • Stanovisko Antona Paceka [ujo Igi 5. 4. 2019 17:28:52] - reagovať
    A čo sa vám zas nelúbi? Vie ťažiť evrifondy tak to je tá najvyššia kvalifikácia v čomkoľvek, ta ňe?

    • Stanovisko Antona Paceka [neznamy 15. 4. 2019 16:29:22] - reagovať
      Kto ťaží evrifondy?
      aha: https://kamidueurofondy.sk/subjekty/35719915/
      za to sa aj nejaka stena ci boldrovka sa uz postavit ci?

      • Stanovisko Antona Paceka [Jozef 16. 4. 2019 8:44:34] - reagovať
        Ale ved ten projekt sa nerealizoval bol mimoriadne ukonceny, ci? A ty by si uz staval stenu ;-) Kazde euro na vedu je lepsie investovane ako nejake chodniky niekde v hornej dolnej.

        J.

        • Stanovisko Antona Paceka [hockto 16. 4. 2019 21:50:32] - reagovať
          srandujes ,veda a vyskum? firma s obratom 300tis. ,1 zamestnancom a nevratna evrodotacia viac nez 5 mega? nie pre tieto evropeniaze cez bielych konov musel sa pan minister porucat?

          • Stanovisko Antona Paceka [Jozef 17. 4. 2019 21:00:04] - reagovať
            Tak ta firma urcite nema len 1 zamestnanca... To mozno na papieri. Vsetci dnes zamestnavaju na zivnost. Ale je tazke sa s tebou vobec bavit, ked o tom nic nevies a vsade vidis len podvody a Plavcana...

            Jozef

        • Stanovisko Antona Paceka [suseda Magda 16. 4. 2019 21:37:24] - reagovať
          Jozef tak teraz si zabeev - zjavne nemáš ani približnú predstavu čo všetko sa schová do pojmu eurá na tzv. vedu. Plavčan by vedel rozprávať, ak teda nebol čisto bábka

  • Stanovisko Antona Paceka [Kuba Turek 5. 4. 2019 16:13:35] - reagovať
    Osobně mi do toho nic není, jsem člen ČHS a ještě k tomu podmínečně vyloučený, ale dovolím si poznámku: Že jste formálně oddlužený znamená pouze to, že na Vaše dluhy nebylo z čeho brát, protože jste cizí peníze před tím použil pro sebe. Konkurznímu správci tedy nezbylo nic jiného, než to oznámit soudu, a ten konkurz, ze kterého by nic nezískal, zastavil. Dluhy po Vás ovšem zbyly a lidé a stát nedostali zaplaceno, co jim patří. U nás v Česku se takovému stavu říká nedostatečná péče hospodáře a je to trestný čin.

  • Stanovisko Antona Paceka [Michal 5. 4. 2019 15:50:04] - reagovať
    To je normalne taka blamaaaaaz. Mama plakat ci sa smiat? Slovenskooooooooooo Slovenskoooooooooooooooooo heja heja heja Slovenskooooooooooooooo :-) . Klasika.

  • Stanovisko Antona Paceka [e. mrazek 5. 4. 2019 14:36:25] - reagovať
    Ahoj Tono,

    zrejme aj mna pokladas za jedneho z jak pises siritelov a zivitelov informacii , kedze som sa na stranke Jamesu v sekcii Diskusia - ktoru inak zjavne nikto necita, ba mnohi ani netusia ze tato sekcia existuje - dozadoval zverejnenia informacii o VZ, kde bola odhlasovana najzasadnejsia zmena v spolku za poslednych 15 rokov, a ktora uz medizcasom bola zverejnena na viacerych ceskych weboch. Toto povazujem za absolutnu nehoraznost, ze sa takato informacia zverejni az nasledne po vyzve ale dobre, svet preto nespadne.

    Ked uz bola zverejnena, tak som k nej chcel napisat comment. Uprimne priznavam, ze som mal a stale mam trosku problem nie s obsahom ale formou toho co sa stalo.

    Bohuzial to neslo, lebo diskusia tu ako snad v jedinom clanku na stranke nebola otvorena. Nasledne som zalozil v diskusii dalsiu temu, kde som sa dozadoval vysvetlenia, preco tu diskusia otvorena nie je, pricom tato sprava mala vtedy uz niekolko sto precitani.

    A tak isto som sa jak to nazyvas hodlal zaradit medzi siritelov a zivitelov informacii, ku ktorym som sa medzicasom z naprosto verejnch zdrojov dostal. A pokojne prezradim aj motivaciu na ktoru sa pytas. Zacal som mat totizto problem uz nie len s formou ale aj obsahom. Nemam chut a nemienim absolutne o veci moralizovat, to je kurva tenky lad a navyse mi to neprislusi. Stat sa moze, to neni nic hanebne. Nicmenej mam ciste technicky problem s tym, ze tento fakt SHS JAMES ako reprezentanta slovenskych horolezcov (a tym padom aj mna) navonok voci tretim stranam totalne diskvalifikuje ako vyjednavacieho partnera kdekolvek, o comkolvek a s kymkolvek. Obzvlast ak sa bude jednat o organy statnej spravy. A to, ze sa to neutaji je zrejme.

    Tak som chcel vediet, ci tento fakt bol znamy hlasujucim delegatom na VZ uz pred hlasovanim. Cakam na odpoved.

    Nicmenej jak pises, roboty je vela, tak vam vo vybore aj aj tebe v stvorjedinej funcii ktoru v JAMESe aktualne zastavas - generalny sekretar spolku, predseda spolku, sef oblastnej rady zilina, predesda komisie sportoveho lezenia - skutocne a bez ironie zelam, nech sa vam ta spolkova praca dari.

    BTW- zapisnica resp. uznesenie z VZ uzrie svetlo sveta asi kedy?

    BTW2 - nez som stihol koment odoslat, bola sprava o VZ zmazana a nahradena tvojim stanoviskom.


    • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 8. 4. 2019 13:01:47] - reagovať
      Som presvedceny ze dlznik na socialnom poisteni nemoze nakladat z verejnymi financiami. Ak to treba dat pisomne tak si to vyziadam pisomne z ministerstva. Anton Pacek ODSTUP, lebo ublizis celemu Jamesu.

      Urcite odstup lebo dojde na rad ministerstvo.

      • Stanovisko Antona Paceka [Jozef 12. 4. 2019 13:23:52] - reagovať
        O tom som presvedceny aj ja, avsak nemam vedomosti o tom novom institute oddlzenia. Ono teoreticky aj prakticky je mozne, ze tym, ze je clovek oficialne oddlzeny (cez spravcu konkurznej podstaty) ma akokeby znova cisty stit a je opat na zaciatku.

        Kazdopande nebola to vobec spravna volba, aj ked mu drzim palce. Aj mne sa tazko predstavuje, ze clovek ktory bol niekomu dlzny a dodnes niekomu nezaplatil (aj keby to nebola jeho chyba) nas ma zastupovat. To oddlzenie prebehlo len v pravnej rovine, moralka na ktorej si to vzdy James zakladal, dostala zlava aj z prava...

        J.

        • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 16. 4. 2019 22:13:45] - reagovať
          Ale to, ze clovek skrachuje alebo ze urobi chybu neznamena,ze nie je moralne cisty. Jedine ze by do podnikania isiel s umyslom niekoho obtiahnut. A to Anton Pacek urcite nesiel. Takze co tu tlachas o moralke. Moralku ma skor povolenu byvaly predseda - odrbe JAMES o par 10 tisic eur a nema ani moral si to priznat a pri snahe ocistit svoje meno nevaha ani bohapusto klamat. Kade chodi, tade siri ohovaranie a zlobu. Toto je teda ten obraz cistoty jamesaci? A medzi nami, priamo od clena vykonneho vyboru viem, ze Igor vedel, ze Pacek ma problemy uz na jesen 2018 - zaujimave ze mu to vtedy nevadilo...

          • Stanovisko Antona Paceka [Igor Koller 18. 4. 2019 13:27:30] - reagovať
            Nezvyknem reagovat na anonymov, a ak tento pisatel a nizsie diskutujuci Peter nemaju co skryvat a nehanbia sa za to, co pisu, tak istotne doplnia v diskusii svoje mena. Anonym ma obvinuje, ze som odrbal JAMES o par 10 tisic eur, tak by som bol rad, aby to specifikoval, lebo inak nemam co vysvetlovat a zatial mozem len povedat, ze to nie je pravda. Na temu financii, o ktore som pripravil spolok, pisal na facebooku Juraja Michalku uz Noro Karnay a vazim si, ze nie anonymne. Ked som mu ale vysvetlil, ze som o ziadne financie spolok nepripravil, odvolal sa len na anonymne informacie... Co sa tyka informacii o tom, co sa to vlastne stalo ohladne volby noveho predsedu spolku, je tu mnoho nepresnych veci, polopravd a nepravd, ktore sa siria na nete. Ano, o financnych problemoch A. Paceka som vedel od jeho prijatia na miesto sekretara spolku. A vadilo mi to, to moze Tono potvrdit. Este viac mi vadilo, ze Tono mi nebol ochotny vysvetlit, o co ide. Ale pokladal som to za jeho osobnu vec. Ked vsak na VV 26. 2. 2019 oznamil svoju kandidaturu na predsedu spolku, situacia sa zmenila, pretoze predsedovi spolku sa ako statutarovi zveruju do ruk financie a majetok spolku. Preto som tie dva kliky na internete urobil, aby som zistil, o co ide a o com su teraz verejne informacie na internete, ktore mimochodom nepochadzaju odo mna. Upovedomil som o tom clenov VV spolku. Chcel som, aby sa VV zisiel cim skor pred valnym zhromazdenim, aby sme mohli informovat o veciach clensku zakladnu a delegatov VZ. To sa nepodarilo zorganizovat a VV sa zisiel az vecer pred VZ spolku. Medzitym clen VV Ivan Zila pisomne informoval, ze z osobnych dovodov a z dovodu nejasnych stanovisk clenov VV k volbe predsedu spolku, ked volbu A. Paceka pokladal od zaciatku za nespravny krok, nebude kandidovat na ziadnu funkciu v spolku a nezucastni sa ani VV, ani VZ spolku. Na VV 29. 3. som znovu zopakoval, ze volbu A. Paceka nepokladam za prospesnu pre spolok, ze som ochotny kandidovat a do dvoch rokov odovzdat vedenie sekretariatu spolku, co je minimalna doba na kvalitne prevzatie vsetkych funkcii, ak s tym budu suhlasit clenovia VV spolku. Vsetci clenovia VV suhlasili, okrem Vlada Lineka, ktory navrhol za noveho predsedu A. Paceka a deklaroval, ze v pripade mojho zvolenia nebude kandidovat ani do VV spolku, ani pokracovat v praci pre spolok. Rovnako A. Pacek zotrval pri svojej kandidature na predsedu. Ja som ale vyzadoval suhlas aj V. Lineka a A. Paceka, a kedze som ho nedostal, rozhodol som sa nekandidovat. Nechcel som este viac zvysovat napatie, ale hlavne som si nevedel predstavit v pripade mojho zvolenia spolupracu s tymito dvomi ludmi, pre spolok velmi dolezitymi, a riesiť veci v nepriatelskom prostredi. To uz naozaj po vyse 40 rokoch prace pre spolok nepotrebujem a naozaj ide o moje zdravie. Na VZ spolku som sa aj ospravedlnil za svoj podiel na vzniknutej situacii, aj ze ju pokladam za neferovu a riesenu mimo jamesackych idealov. Este k mojmu odideniu, to uz naozaj nie je potrebne riesit, lebo som na odchode co najrychjsom tak, aby som zanechal po sebe cisty stol, neuskodil spolku, ale zaroven naozaj nemozem spolupracovat s ludmi, ktori mesiace pripravovali tuto situaciu a so mnou to neriesili, hoci sme boli v kazdodennom styku. Ako som povedal na VZ, verim, ze jamesacky spolok je natolko silny, ze tuto situaciu zvladne, aj ked sa uz na nej osobne podielat nebudem.

            • Stanovisko Antona Paceka [Anton Pacek 19. 4. 2019 0:31:09] - reagovať
              doteraz som na diskusie nereagoval, ale tentokrát mi to nedá...
              1. pokiaľ mňa osobne očierňujú anonymy, to Igorovi nevadí. Pokiaľ sa to týka jeho, samozrejme je to už iná vec.
              2. Igor má dar zavádzať, skresľovať a opisovať skutočnosti inak ako sú, alebo boli a obzvlášť v tomto príspevku sa to opakuje mnoho krát a v podstate v každej vete. Nemyslím, že je to hodné horolezeckej legendy.

              • Stanovisko Antona Paceka [e. mrazek 21. 4. 2019 23:09:05] - reagovať
                Ahoj Tono,

                viac ludi ktorych nazor docela respektujem mi povedalo, nech sa uz na to vyserem. Co sa stalo sa neodstane, zivot ide dalej a cestu si volako najde a koniec koncov tretia svetova kvoli Jamesu nebude.
                Uznavam, ze nemoderovana anonymna diskusia na nete asi neni najlepsia platforma (vid. naprosto stupidne posty tuna), nicmenej po tom Igorovom stanovisku a tvojej podivnej reakcii este raz musim a potom uz na to asi ozaj hodim bobek.

                Igor tu - konecne - nieco napisal, uviedol iba suche fakty, ktore samozrejme mozu a nemusia byt pravdive, nicmenej ty namiesto argumentov iba slusnejsim sposobom napises ze je klamar, ale ze sa o tom nejdes dalej bavit, lebo je to nedostojne. Uf, celkom sila.

                Mna by teda docela zaujimalo, co na tom, co Igi napisal nesedi. Lebo to docela dobre zapada do obrazu, ktory som si o veci urobil. A sice, ze hlavnou pricinou tejto zmeny neni ani Igorov neodvratny odchod na dochodok, ani tvoja naprosto legitimna ambicia stat sa presedom spolku, ale zrejme dlhodobejsi a naprosto zasadny konflikt medzi Igorom ako predsedom spolku a Kazom ako roky clenom VV ale tiez konatelom James Slovakia s.r.o., kde je ale Igor ako zastupca zakladatela clen dozornej rady. A ze sa to dostalo - ako to pise Igor - az do tak kategorickej polohy, bud ja alebo on. Blbe po rokoch spoluprace, ale co uz.
                Pokial by to bola ciste osobna zalezitost je mi to viac menej jedno. Pokial by sa ale jednalo filozofiu a smerovanie spolku a z toho vyplyvajuce narabanie s jeho finaciami atd., uz mi to az tak uplne jedno neni. Asi by to stalo za nejake info pre clenov SHS, kedze jedna strana dopadla v konlikte znacne uspesnejsie ako druha. Ale toto z vas asi clovek nedostane.

                Taktiez si myslim, ze prave Kazo tuto vymenu ako „kontinuitu vo vedeni spolku“ takpovediac „predjednal“ s volitelmi . Odhliadnuc od inych uhlov pohladu (dufam je jasne co myslim) by to ciste „technicky“ asi aj bolo OK, pokial by pri tom nezamlcal naprosto zasadny fakt. Netusim preco, ale ako Kaza poznam, tak si kludne viem predstavit, ze v tom proste nevidel ziadny problem.
                Nicmenej je to slusne povedane absolutny fail, ktory diskvalifikuje nielen celu volbu, ale aj teba ako zvolenu osobu.
                Preto si myslim rovnako ako viaceri dalsi, ze by si mal odstupit, co by ti samozrejme nebranilo v dalsej volbe kandidovat znovu ale s cistym stolom. Nicmenej Google a obzvlast Google cache je docela velka kurva, ako verejna osoba moc uz toho dnes neutajis. Nechem byt hnidopich, ale skus zadat napr. do Wikipedie „James“, neviem presne ako tieto stranky vznikaju, ale su prekvapivo aktualne a schvalne si pozri, kam odkazuje hyperlink pri tvojom mene ako aktualneho predsedu. To neni pre spolok dobra reklama a ak mozes a vies ako (ja prisamzemi neviem ako), daco s tym urob.

                Apropo smerovanie spolku: za Igora bolo viac menej jasne. Mozno som slepy, ale nejako nikde neviem najst, kam to ma smerovat za tvojho predsedovania, aka je tvoja filozofia smerovania spolku, kde, co a ako konkretne chces urobit, ako sa to ma zaplatit a kde chces aby spolok bol o styri roky. Aspon ramcovo. Je pre mna dost nepochopitelne, za sa ta na to nikto na VZ pri kandidature neopytal, ze nikto nechcel vidiet tvoj program a aspon aku taku predstavu jeho finacovania a ze volitelom stacili dake kecy o kontinuite, pricom uplny opak je pravdou. Dnes uz je asi aj slepemu jasne, ze sa volila nie kontinuta ale naprosto zasadna zmena. Akurat volako neviem nikde najst ze aka konkretne a za co. Bolo by fajn keby si to na spolkovy web zavesil.

                Ale to hlavne co som chcel je nieco uplne ine.
                Toto tu neni ziadna socialna siet ale oficialny web SHS, za ktoreho obsah si ty zo zakona plne zodpovedny bez akychkolvek disclaimerov.
                Na jednej strane tu napises, ze Igor reaguje len ked mu to vyhovuje, na druhej tu desat dni visia sice anonymne, nicmenej vazne obvinenia (a udajne kde kade po FB udajne aj dalsie), na ktore aj Igor uz musel reagovat a sice, ze ujebal zo spolkovych penazi „par 10 tisíc eur“.
                Diskusiu k oznameni o VZ ste vedeli vymazat a zablokovat behom hodin ked sa tam objavili prve nie zrovna lichotive linky smerom k tvojej osobe a na toto tu nijako nereagujes??? To je kurva akoze co? Predsa neni mozne aby Igor po 30 rokoch vo vedeni spolku v roznych funkciach odisiel s tym, ze kde jaky chujko bude na spolkovom webe vypisovat, ze ujebal peniaze a minie sa to akejkolvek reacie zo strany aktualneho vedenia spolku.
                Je tvoja absolutna psia povinnost a koniec koncov aj celeho VV jak voci byvalemu predsedovi - nech by uz medzi vami bolo cokolvek - tak voci clenskej zakladni zaujat k tomuto absolutne jasne a jednoznacne stanovisko.
                Dufam ze to nepotrva dlho, lebo potom na to bobek este nehodim.




              • Stanovisko Antona Paceka [marek repcik 21. 4. 2019 16:26:02] - reagovať
                zaujimava diskusia, mam len dve poznamky
                1/ spolok, ktoreho nazov je poskladany zo samych vznesnych slov by nejaky moralny narok na svojho predsedu mal mat. Ale pustat sa do internetovych diskusii na takuto temu urcite nebudem.
                2/ fakt je taky, ze Tonova firma sla do krachu. Inak povedane - nevedel sa postarat o seba, ale ma sa starat o inych. Znie to mozno drsne. Ak ale hladam managera, potom reci typu „bola kriza, zakonity jav, druhotna platobna atd.“ posobia skor usmevne.

                Kedze vacsina delegatov o tejto dolezitej skutocnosti nevedela, tak zopakovanie volby je normalne a slusne riesenie. Pre Tona, aj pre ostatnych.

                Vsetko toto tu uz bolo viackrat povedane, tak preco pisem? Chcem sa zastat Igora. Mozme ho samozrejme kritizovat za vela veci. Mozme tvrdit, že mal byt aktivnejsi, mozno mal za seba hladat nahradu skor. Mozme tvrdit kadeco, a v mnohom to bude aj pravda.
                Ale naznacovat tu, ze zavádza, skresluje, pripadne kona nejakym necestnym sposobom je jednoducho uplne mimo. Toto su posledne veci, z ktorych ho mozme vinit. Ak je to navyse takym zvlastnym sposobom, akym to teraz urobil Tóno (bez vysvetlenia, len nejasne, vseobecne obvinenie), tak mi to pride len ako dalsi dobry dovod volbu predsedu zopakovat.


                • Stanovisko Antona Paceka [suseda Magda 21. 4. 2019 21:20:02] - reagovať
                  Veru, defenestruvať obidvoch a okamžite expresne nehať vysvätiť!

    • Stanovisko Antona Paceka [vilo 7. 4. 2019 14:20:04] - reagovať
      Nazdar Edo!
      Bol som tam. A hlasoval som za kontinuitu. A až po hlasovaní som sa dozvedel prekvapivé veci. Nie takto to nemalo byť! Dnes s tým mám veľký problém. Cítim to ako podraz. Do Žiliny sme šli v pohode, bol pre nás šok, že nekandiduje Igor aj ked viem, že za seba už dlhšie hľadal nástupcu.. A boli sme postavení pred hotovú vec. Cítim sa zmanipulovaný! Zo Žiliny sme šli ako sa chodí s pohrebu...
      Hádam sa z toho dostaneme.




      • Stanovisko Antona Paceka [Peter 16. 4. 2019 19:18:13] - reagovať
        Pokiaľ viem,tak Igor nehľadal za seba žiadnu nahradu, iba o tom rozprával. Jeho ego mu to nedovolilo. A pokiaľ viem tak Igor sa rozhodol nekandidovat deň pred VZ a zrejme sa tak rozhodol po tom,čo obvolal delegátov a necítil podporu.A pokiaľ viem tak Tóno Pacek o svojom zámere informoval vopred a oznámil to VV aj delegátom. Zachoval sa fér na rozdiel od Igora,ktorý jeho kandidatúru bral ako podraz. A podľa mojich informácií sa Tóno chová slušne, na Jamese mamka ako fretka, kopec veci rozhýbal, zachraňuje zadok Igorovi, ktorý uz roky nestíha pracovať (stíha len hovoriť o svojich problémoch a ako nestíha...). Tóno s novým VV JAMES ide zachrániť. Igor odíď! A nechovaj sa ako Mečiar, Fico a iní pomatenci, ktorým zobrali funkciu.

        • Stanovisko Antona Paceka [Pavol 17. 4. 2019 13:32:20] - reagovať
          To čo má znamenať prirovnanie Kollera k Mečiarovi a Ficovi ? Výzva, aby niekto prirovnal Paceka k Bašternákovi ? Peter zalez do búdy !

          • Stanovisko Antona Paceka [Peter 17. 4. 2019 14:21:18] - reagovať
            No ak nechapes, tak ja ti to vysvetlim. Ma to znamenat to, ze obidvaja vyssie spomenuti pani maju podobnu diagnozu.

            • Stanovisko Antona Paceka [Pavol 17. 4. 2019 21:23:37] - reagovať
              Myslíš Paceka a Bašternáka ?

        • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 16. 4. 2019 20:34:07] - reagovať
          Oznámil to VV a delegátem...ešte že tak !

          • Stanovisko Antona Paceka [Peter 16. 4. 2019 22:38:13] - reagovať
            Informoval je slovo spravnejsie. Presiel normalnym vyberovym konanim. To, ze sa Koller na poslednu chvilu rozhodol, ze kandidovat nebude je jeho vec. Ja si ale myslim, ze by to rovnako dopadlo aj keby kandidoval. Mimochodom Koller bol zvoleny do tejto funkcie vzdy este jednoduchsie - volit nebolo treba, pretoze nebol protikandidat... A preco? Lebo to nikto nechcel robit - vela roboty a malo penazi. Pacek je idealny kandidat - ma napady, viziu, chce robit, ma cas a bohvieco nezarobi. Co sa tu este riesi? Nechapem.

            • Stanovisko Antona Paceka [Pavol 17. 4. 2019 13:41:08] - reagovať
              Akým normálnym výberovým konaním ? Nechápeš a manipuluješ.

              • Stanovisko Antona Paceka [Peter 17. 4. 2019 14:12:35] - reagovať
                ok, vyberove konanie to nebolo, ale vo volbach ziskal drvivu vacsinu. Takze nie je o com. Igor Koller sa sam rozhodol nekandidovat.

                • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 17. 4. 2019 14:23:15] - reagovať
                  Koller sa bal konfrontacie. Aby neskoncil tak ako nezvoleny kandidat

                  • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 17. 4. 2019 20:53:33] - reagovať
                    Pan Koller by mal uznat porazku a mizivu podporu. To ze je vyznamnym slovenskym skalkarom a bigwalistom mu nik neberie ALE je nacase pustit do zvazu novy vietor a nezabetonovat sa ako Breznev do smrti vo funkcii. Ocenit co sa za posledny rok pre lezcov trenerov stavacov a rozhodcov urobilo a nastavili systemove kroky pre zlepsenie podmienok lezcov

                    • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 19. 4. 2019 19:06:11] - reagovať
                      Neviem, ci sa to da uz teraz ocenit-to ukaze az buducnost. Ja to vidim skor tak, ze do toho bol James dotlaceny novym zakonom o sporte. Beriem to ako prvy pokus a v realizacii mal slusne rezervy.

                      Tomu zakonu mozme vdacit, ze sa nieco zacalo hybat v Jamese, lebo doteraz to bolo len prezivanie. Len jeden clovek na plny uvezok bolo strasne malo a aj terajsi stav je malo a je zaroven potrebne aby sa ludia spojili. Osobne mam pocit, ze kazdy doteraz kopal na vlastnom piesocku. Ak chceme aby James naozaj dobre fungoval, tak je potrebne sa spojit a urobit vela prace.
                      Zacal by som touto www strankou a kvalitou informacii na nej.

                      • Stanovisko Antona Paceka [suseda Magda 20. 4. 2019 0:02:30] - reagovať
                        Tak ja si myslím, že Tónkovi šecci držíme palce, keď už je z neho ten nový náčelník, aby to tentokrát nesPACEKal.

                        A stránku móže nehať ako druhú v poradí, dobré by asi bolo najprv zariadiť aby sa tu niekde normálne dalo liezť a mal kto, rozumej práca s verejnosťou.

                        Alebo to chalani rozpustite, lebo keď čítam tú telenovelu ako henten nechce s hentým a tamten s oným, tak mám silný dojem že to lezenie lezie nejak na modzgy.

    • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 5. 4. 2019 18:03:28] - reagovať
      ziadny fakt znami nebol,tam pomaly nikto nevedel ani kto kandiduje

    • Stanovisko Antona Paceka [Anonym 5. 4. 2019 15:09:56] - reagovať
      a este teda tie verejne zdroje:


      https://dlznik.zoznam.sk/dlznici-na-poistnom/pacek-anton

      https://ru.justice.sk/ru-verejnost-web/pages/obchodnyVestnik/oznamyList.xhtml?konanieId=20276

      https://rejstrik.penize.cz/25778471-pamasport-czech-s-r-o-v-likvidaci


      https://rejstrik-firem.kurzy.cz/25778471/pamasport-czech-sro-v-likvidaci/zmeny/

      a jak hovorim neutaji sa to.

      https://www.horydoly.cz/horolezci/slovensti-horolezci-zvolili-za-predsedu-paceka-zadluzeneho-po-usi.html




Vlado Linek © 1999 - 2019 členstvo ا  antidoping ا  kalendár ا  archív jamesáka ا  predplatné ا  horoškola ا  počasie ا  sprievodca ا  umelé steny  23465128